Aktualizacja: 29.08.2016 06:39 Publikacja: 29.08.2016 06:21
Grażyna Błaszczak, redaktor "Rzeczpospolitej"
Foto: ROL
W ostatnich tygodniach, w szczycie sezonu urlopowego, głośno było o liniach lotniczych, które miały ogromne opóźnienia w przewożeniu pasażerów. Byłam świadkiem rozmowy, w której turyści wymieniali się informacjami, z jakim opróżnieniem dolecieli na miejsce.
– Gdy po kilku godzinach koczowania w hali odlotów wreszcie podali, o której polecimy, błyskawicznie, nie wiadomo skąd, w strefie z odprawionymi pasażerami pojawiło się dwóch młodych ludzi, którzy spisywali od nas dane i mówili, że załatwią nam odszkodowania za spóźniony lot. Tłumaczyli, że są firmą wyspecjalizowaną w egzekwowaniu takich należności, bo nasz przypadek nie jest odosobniony – opowiadał jeden z turystów.
W bułgarskim Burgas mediana cen mieszkań to niespełna 5,6 tys. zł za mkw., o połowę mniej niż we Władysławowie w...
70 proc. nieruchomości handlowych w Polsce ma ponad dziesięć lat. To duże wyzwanie dla właścicieli ze względu na...
Średnio zarabiający singiel w kwietniu mógł liczyć na ok. 404,8 tys. zł kredytu hipotecznego. Ile dostaną pary,...
Coraz mniej deweloperów wierzy we wzrost sprzedaży mieszkań. Firmy dopuszczają scenariusz obniżek cen – wynika z...
Memos, sieć elastycznych biur należąca do Grupy Warimpex, powiększa swoje powierzchnie coworkingowe w Krakowie i...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas